14 d’abr. 2006

-A cada cantonada, a dalt, un per cada banda, l'estàtua d'un déu o d'un heroi, d'un mite, d'un model de conducta. D'aquesta manera quan la gent miri endalt, sabrà qui seguir, en qui fixar-se, tindrà uns referents clars per a la seva conducta. Gent entregada a una vida més alta, això és el que necessita el nostre estimat Estat.
Evidentment haurà d'esculpir les figures que vulgui dintre d'una llista que nosaltres prèviament li entregarem. De fet, em sembla que aquesta ja l'hi tenim preparada. La meva secretària l'hi donarà quan surti. I és clar, mentre s'atingui a qualsevol dels noms de la llista, la seva llibertat d'acció serà total. Alguna pregunta o dubte, alguna objecció?
-Em sembla que no, senyor sub-secretari. Espero contribuir amb el meu humil treball a la glòria i el progrés del nostre Estat. És un gran honor participar encara que sigui en una mínima part en la construcció de la nova capital, li estaré eternament agraït, senyor sub-secretari.
-De res, de res... Com diu el Director Primer tots som infinites peces indispensables del gran engranatge, de la gran i perfecta màquina. En fi, em sembla que ja estarà la cosa... Per cert, si fa una bona feina, cosa que no dubto, he vist les seves escultures neo-clàssiques i neo-formalistes i m'han agradat, li parlaré al Ministre de vostè.
Res més, doncs. Si necessita alguna cosa, ja sap on trobar-me. Bona tarda.
-Bona tarda, senyor sub-secretari.

1 Comentaris:

Anonymous Anònim said...

Has vist "V de Vendetta"? No te la perdis. Aviam què en penses.

dilluns, 17 d’abril, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home