31 de jul. 2006

Després d'obrir la porta, amb l'ajuda del recepcionista i la seva rovellada clau mestra, entrem a l'habitació de la senyoreta Galin. Tot està perfectament ordenat i no hi ha rastre d'ella. Els armaris buits i el llit fet com si fes setmanes que no s'utilitzés. Fins i tot aquella olor de cambra sense airejar durant dies. L'únic que trobem és una petita nota escrita amb paper de l'hotel:
Una nova etapa s'obre, potser. Us deixo i me'n vaig, encara no sé on, ni tampoc què hi faré. Estic una mica estancada... Seguiré fent el que feia -no canvio, segueixo sent jo-, però ho faré de manera diferent, o de la mateixa manera però amb altres eines. Estaré voltant, potser, i potser tornaré quan menys ho espereu, o quan ja m'hàgiu deixat d'esperar...
Tanco la porta suaument, com si ella encara hi fos, com si estigués dormint i no la volgués despertar. Travesso el rebedor i surto a fer un tomb.
La boira avui és una miqueta menys densa, i entreveig, des del passeig, les dèbils onades que arriben com exhaustes a la sorra blanca.
Em sembla que els meus dies al poble arriben a la seva fi. Ja no em reté res ni ningú, i per tant no trigaré gaire a marxar, jo també. Aquesta tarda o demà ben d'hora agafaré el tren cap a la capital.

[Aquest és l'últim post del blog. Fins aviat]

6 Comentaris:

Anonymous Anònim said...

fins aviat donc amic!!

divendres, 04 d’agost, 2006  
Anonymous Anònim said...

Espero que tinguis un molt bon viatge. Que el disfrutis i que no triguis gaire a marxar. Fins aviat.

diumenge, 06 d’agost, 2006  
Anonymous Anònim said...

Fins aviat, fins aviat... portes tres anys d'aventures i ara plegues? Ah! Vacances.... Bé, doncs.... al setembre aquí, eh?
Lamare

dilluns, 07 d’agost, 2006  
Anonymous Anònim said...

Què vol dir "fins aviat"? On i quan? Un altre web?

dilluns, 07 d’agost, 2006  
Blogger el llibreter said...

Navegarem pels arxius, doncs.

Sort

dimecres, 09 d’agost, 2006  
Blogger Jesús M. Tibau said...

Sóc escriptor de relats breus, com ara els del recull Postres de músic, editat per Empúries, i des de fa poc blocaire. Al meu bloc de temàtica literària i poso comentaris, fragments de contes, sensacions i tampé proposo jocs literaris amb premis inclosos, als quals et convido a participar. El bloc es diu Tens un racó dalt del món, en motiu del meu primer llibre que, al mateix temps, és un anagrama del nom del meu poble.

dissabte, 19 de maig, 2007  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home