26 de des. 2005

Ahir era festa, avui també. M'he llevat cap a la una, al llit s'hi està calentó i a fora fa fred, no tinc res a fer, cap pla per avui, no tinc la necessitat de sortir del llit, hauria d'engegar el radiador i esperar que s'escalfés una mica el pis i començar a gastar combustible. No cal, sota el nòrdic i les dues mantes estic molt bé. I m'aguantaré les ganes d'anar al lavabo. Quina mandra sortir, encara que només siguin uns segons. A veure si aconsegueixo adormir-me de nou. Tantdebó em desperti quan torni a ser fosc. Queden amb prou feines unes sis hores perquè marxi el sol. I si no ho aconsegueixo és igual, em quedaré ajagut, potser llegiré alguna cosa o engegaré la tele. I ja menjaré alguna cosa a la nit, el que tingui, crec que encara queda una mica de pasta i una llauna de tonyina.
Això sí, m'hauré de prendre dobre ració de pastilles per poder dormir aquesta nit.